Thursday, June 24, 2010

Result.

Bismillah,

Alhamdulillah, tok ayah selamat balik dari umrah. Tok ayah cakap, tok ayah doakan aku berjaya dan cemerlang dalam PMR.

Result sudah dapat semua. Alhamdulillah, aku bersyukur dengan result yang aku dapat. Walaupun bukan lah sangat sangat tinggi, bukan 9A pun.

Tapi, aku tetap bersyukur sebab aku dapat reslut ok, lebih baik. Aku bukan seperti orang lain, yang akan bersedih dengan result yang dia dapat padahal dia dapat result yang lebih tinggi daripada orang lain. Tak pe lah, tapi bagus juga begitu.

Hihi, result aku, tak lah bagus sangat:-

  • BM-85%
  • BI-70%
  • BA-88%
  • M3-82%
  • SN-81%
  • SEJ-67%
  • GEO-70%
  • PI-91%
  • KH-73%

Result aku sangat sangat sangat teruk berbanding peperiksaan yang lalu.

Aku rasa, aku banyak leka,

aku sepatutnya fokus dengan pelajaran tahu!!

InsyaAllah, peperiksaan percubaan aku akan buat yang terbaik!

No comments:

Post a Comment