Friday, May 28, 2021

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin!

Assalamualaikum semua,

Sis nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Walaupun macam dah lambat, tapi ..syawal kan sebulan, tak gitu? Hari Raya kali ni, memang tak macam raya sangat ye, memang duduk rumah je memandang. Yelah, PKP kan. Hari raya first nak tau dak aku buat apa ja?? Aku mengecat! Hahahahaha,, selaunya orang mengecat rumah sebelum raya kan, tapi aku mengecat semasa raya. Tahun ni aku amik cuti pada hari raya. Aku rasa dah bertahun tahun dah aku kerja semasa hari raya. So, tahun ni aku amik cuti 3 hari sebelum raya, dan hari raya first and second untuk berehat. Sis nak share sikit gambar raya tahun ni. Walaupun tak la cantik mana..sebab sumpah tak prepare sangat pun..baju pun tak gosok tu..







1 comment: