Saturday, January 28, 2023

Datang kembali

 Assalamualaikum..

Mood aku baik nak menulis hari ni, btw aku balik Perlis hari Jumaat malam this week (hari ni hari Ahad disaat aku tulis post ni). Well sejak aku kerja kat KL kan, aku selalu bangun awal pagi, so dah tak tdo lepas subuh dah. Hari ni aku keluar pegi jogging. Jogging kat mana tu? Mesti lah tempat favourite aku Taman Sakura!! Huhu dah lama ye aku tak datang sini. Rindunya datang sini jadilah sehari kita jalan jalan lepaskan rindu di sini kan. Bestnya boleh hadap kehijauan ciptaan Tuhan. Sebab setiap hari aku hadap bangunan je. 

Well macam biasa sini tak ramai sangat orang datang jogging. Tapi tadi aku jumpa sepasang pasangan yang sudah berumur, mak cik dan pak cik tu berjogging. Rasa macam bestnya kalau aku dapat jogging dengan partner kan. Relationship goal gituuu. Haaa berangan je lah mampu sekarang ni. Semoga aku dapat jumpa jodoh yang baik tahun ni doakan ye. Tapi kalau tak, aku bersangka baiklah maybe Allah dah takdirkan yang terbaik untuk aku teruskan hidup bujang lah. Apa pun aku enjoy hidup aku now!



No comments:

Post a Comment