Sunday, August 22, 2021

Aku dah boleh travel satu dunia!

 Hai uollsss hah dah kenapa tajuk gitu? 

Tak de lah, saja je nak cerita yang aku dah lengkap dua dose vaccine yer dan aku dapat vaccine PFIZER. Huhu. 

Orang kata kalau dapat vaccine ni boleh travel luar negara. Hehehe. 



Ni gambaq sebelum vaccine. Ayu tak aku berbaju kurung?? Hehehehhe. Saja la mana tau dapat jumpa doktor hemsem lagi. (Berangan mak cik kiah, well you know me)

Eh eh eh, satu lagi nak cerita la kan hari tu masa wellness session company aku ni kami ada main satu game mcm bidding laa. Yang diorang jual adalah kindness, happiness, loyal friends, dan macam macam laa aku pun tak ingat laaaah. Nak ceritanya yang aku dapat beli ialah unlimited travel!!!!! Excited gilaaaa syok la sbb dapat menang tu.. walaupun game je kan main suka suka je dapat best gila dapat menang tu. Aku dapat travel tempat mana yang aku nak. So aku kena simpan duit dari skarang laaaaa lepas pkpkpkpkp ni boleh pi travel. 



No comments:

Post a Comment