Wednesday, March 31, 2021

I love my eyebag!

 


Hai guys!

Hari ni aku nak cerita yang pasal aku ada eye bag yang sangat teruk! Aku tak tau la kenapa aku ada eye bag teruk sangat sejak kecil. Gambar atas tu hiasan je ye ok! Aku memang selalu tidur lambat dulu-dulu. Aku jugak selalu menangis masa aku budak budak dulu. Maybe sebab tu la kot. Ada jugak yang kata maybe keturunan kot. Belah ayah aku memang ada keturunan mamak pun. Cumanya, dalam adik beradik aku aku sorang je yang ada eyebag teruk ni.

Apa yang aku nak cakap, aku terima je aku ada eye bag, tapi aku rimas orang selalu dok tegur aku muka macam hantulah, mata kena tumbuk lah, tu la ni lah. Sampai aku rimas. Aku bukannya tak nak make up, tapi aku malas sikit. Hehe. Aku sebenarnya tak berapa suka make up sebab aku lagi suka muka natural aku ni. Aku paling tak suka bilamana aku benci tengok muka aku tanpa make up bila aku dah biasa make up. Aku tau make up memang cantik.

Apa yang aku nak cakap kat sini, aku ok je orang nampak aku eye bag tebal. Aku cuba usaha macam macam nak hilangkan eye bag ni, letak timun, teh la..tidur awal, jaga makan. Still ada. Cumanya dia akan nampak fresh bila aku buat something kat mata tu. Tapi still akan ada walau macam mana sekalipun. Aku bersyukur dengan apa yang Allah bagi dekat aku. Aku terima seadanya. Walaupun eye bag ni menjadikan aku tak cantik. Tapi bagi aku, biarlah aku rasa cantik dengan rupa aku sekarang ni. 

So, konklusinya, I love my eye bag! I love my natural face! 

1 comment:

  1. u r beautiful no matter with or without eyebag,and look sexy when you sweat........erkkkk sis rasa bersalah......sighhhhhhhhhhh......

    ReplyDelete