Thursday, January 31, 2013

Berenang

Berenang itu sunnah!

Tenang je waktu berenang

Jom berenang~

Rezeki

Alhamdulillah..

Rahsia kehidupan, hanya Allah saja yang tahu..

Alhamdulillah..

Rezeki..

Sedar diri

Apa aku ni.

Aku kena sedar diri.

Siapalah aku di mata dia.

Sudahlah.

Berhenti berharap.

Wednesday, January 30, 2013

Perancangan

Manusia hanya merancang..Allah saja menentukan..

Bila kita dah lama tak menangis.. Allah akan buat kita menangis..

So, jangan lupa menangis..

Allah sayang kita, sebab Allah sayang kita <--suka br="">

Berangan

Bestnya!!

Aku nak jugak!!

tak yah mimpi lah..


Pilihan

Semakin Hari, kita semakin besar.

Semakin besar kita, makin banyak pilihan yang kita kena buat.

Ya Allah, bantulah aku dalam membuat keputusan.

Berilah aku yang terbaik..

Tuesday, January 29, 2013

Bila?

Dengan nama Allah, yang memberiku waktu untuk terus bernafas.

Jelesnya..tengok sahabat2 aku menulis..

Bila aku nak mula tulis blog semula?

Kalau tak start mencuba, sampai bila pun tak bulih.

Tuesday, January 01, 2013

Perrkmulaan

-Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang-

Dah lama aku tak menulis. I mean, tulis blog. Sangat lama. Sampai aku lupa yang aku ni ada blog.

Tahun baru? Kejap je aku rasa. Macam semalam baru masuk form 5. Padahal umur aku dah bertambah satu. Yang masih bersekolah, mesti semangat nak pergi sekolah kan. Jumpa kawan-kawan. Yang dapat PLKN, ikutlah hati masing-masing. Ada yang suka. Dan sebaliknya.

Azam? Masing-masing ada azam baru. Azam aku dari dulu sampai sekarang, ada azam aku yang sama tapi tak pernah tertunai pun. Haha. Try lagi. Don't give up!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...