Sunday, February 24, 2013

Kerana Lengkuas!

Oh, budak-budak zaman laa nii..

Lengkuas pun kena search kat Google~

Sunday, February 17, 2013

Double

Sapu sunblock kat muka.

SPF30.

Kalau sapu double.

Jadi SPF60 lah ye,

Tak gitu?

Saturday, February 09, 2013

Man ja.

Baru kerja seminggu, dah nak berhenti,

Anak manja betul.


Dush!

Tumbuk muka sendiri.

Adoi~

Fakta

Berenang dapat bakar kalori lagi banyak daripada berjogging..

Ahaa..insyaa Allah, kuruslah aku nanti.

Lagi kurus daripada orang yang berjogging..

Ahaaak..perasan gila..

Maksud

Aliya Maisarah said,

"Ustazah comel laaa"

Budak-budak tak pandai nak menipu..

Apa maksudnya tu?

Ahak.

Silibus kehidupan

Al-Quran.

Bukan sahaja silibus di tadika, sekolah rendah, sekolah menangah saja..

Bukan sebab nak amik SPM ka..PMR ka..

Tapi silibus kehidupan..sampai mati pun tak semestinya akan habis.

Teruskan, jangan berhenti ya!

Saturday, February 02, 2013

1st Daayyy.

Hah, hari ni  hari pertama..

untuk apa??

Kerja.

Rindu

Aku rindu..padamu..(nyanyi)

Patutkah aku rindu?

Ya Allah, aku mohon..hilangkanlah rindu dalam dada ini seandainya perasaan ini tidak sepatutnya aku alami..

Manusia biasa, takkan terlepas daripada perasaan ini.

Terimalah hakikat.

Friday, February 01, 2013

Binatang tayar empat

Hah, aku dah bulih bawak dah binatang tu.

Hari ni baru first tyme.

Tok sah dok eksen sangat lah kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...