Friday, December 01, 2023

Athirah Merengek

 Salam my dear readers,

Hari ni aku nak cerita sikit pasal Athirah.. haaa sape pulak Athirah tu?

Aku namakan kereta aku Athirah ler hehe sebab Attrage kaler merah. Aku mmg dari dulu bagi nama kat kereta yang aku pakai. Rasa tak de lah keseorangan boleh kehulu kehilir dengan Athirah ni kan.

Athirah ni kereta lama, aku beli second hand je. Lately kereta ni berbunyi bila berjalan. Aku tak tau mana salahnya. Aku takut nak pegi bengkel. Takut kena tipu hehe. Malu la jugak bila berjalan kereta berbunyi pelik. Mak aku kata kereta lawa dah tapi bunyi macam kereta buruk. 🤣 

Gitulah nantilah aku try bawak pi bengkel tengok apa masalah dia. Baby aku ni la…. Tiap tiap bulan ada saja. Hari tu penah kena ketuk pastu tayar pancit pulak. Masa tayar pancit tu aku tak perasan sangat tapi ada masalah bila tekan brek so aku bawak pi cek tengok tengok masalah tayar. Haih laaa baby. Nasib baik masih sayang.


No comments:

Post a Comment