Thursday, April 04, 2024

Selamat Tinggal Menara Shell

 Salam Ramadhan Semua..

Hari ni aku nak cerita aku dapat tawaran kerja baru! Kali pertama aku dapat dua offer serentak. Dua dua bagus dan buat aku keliru nak pilih yang mana. Gaji ok, position yang aku nak tapi aku memilih untuk pilih kerja yg ikut office hours dan fix shift dan weekend aku dapat cuti dan dan dan jugak aku dapat cuti masa public holiday!! Wuhuu terima kasih ya Allah. Allah dah kabulkan doa aku. Aku memang nak sangat cuti masa public holiday dan fix shift. Kalau masa single aku ok je kerja shift aku takut kalau aku dah kawin nanti macam mana? Dan aku rasa tempat kerja kali ni aku boleh pakai fon masa bekerja. Aku memang tak pernah dapat kerja yg boleh pegang fon masa kerja rasanya. 


To be honest, aku suka je kerja aku yg sebelum ni. Kawan kerja yang smart, polite, respectful semualah.. kerja pun ok walaupun dah bosan sikit hew hew. Office dekat menara shell, rasa sangat gah gitu, facilities pun ok. Apa lagi yang aku tak puas hati aku pun tak tahu lah. Semoga perjalanan kerjaya aku lebih maju jaya lepas ni. Good luck Farah!! You can do it!!







No comments:

Post a Comment