Tuesday, February 14, 2023

Sekuntum Bunga Mawar Merah

Hi, hari ni aku nak share yang aku dapat bunga ros! Huhu. Aku tau yang sambut Valentine’s day ni tak boleh.. tapi aku tak sambut pun dah orang bagi kan so kita amik lah. Btw yang bagi bunga ni colleague aku je pun. 

Dia bagi kat semua perempuan yg dia kenal aku rasa.. Ntahlah sebab bukan aku sorang je lah yang dapat dari dia kan. So dia bukan boyfriend aku pun, dia ni orang Philipines yer. Diorang memang sambut Velentine’s day pun. Tadi kat office siap buat party lagi. 

Company aku ni majoritynya foreigners so tak pelik la kalau diorang smbt perayaan yg pelik pelik mcm halloween semua tu. Au tgk je lah tak join pun. Tapi apa apa pun aku happy ler dapat gift bunga pulak tu sape tak happy kan, ni first time kot dapat bunga ros. Sebelum ni penah je la kawan aku bagi bunga tapi bukan bunga ros dan yg bgi tu kawan perempuan la.



No comments:

Post a Comment