Friday, February 03, 2023

Terasa Bermakna Hidup

 Assalamualaikum readers!


Aku excited nak cerita yang akhirnya aku rasa aku dah jumpa aktiviti yang sesuai untuk aku spend time moving forward. Haha. Selama aku pindah kerja kl ni hidup aku memang bosanlah. Lebih lebih lagi masa weekend. Pishang gila hidup. Then one day aku search dekat Facebook group volunteer malaysia and aku join group tu. So, banyaklah aktiviti yang diorang post aku pun decide untuk join volunteer untuk bagi makanan dekat golongan gelandangan. Hari Rabu hari tu (1st Feb) aku join program ni lepas kerja. Aku kerja kat KL Sentral and aku drive pegi Klang. Aku tak tau yang Klang tu jauh gila dari office aku. Hahaha. Aku redah je la. Best dapat jumpa kawan baru. Pengalaman baru. At least aku rasa meaningful hidup. Hopefully aku dapat istiqomahlah. Next program dah ada and every weekend aku dah ada program utk attend so dah tak boring lah hidup aku. Daripada aku buang masa benda tak berfaedahkan. Kikiki. 







No comments:

Post a Comment