Monday, June 14, 2010

Balik Kampung!

Salam Jumaat,

Cepatnya masa berlalu, hari ini sudah hari Jumaat. Sekejap sangat. Rasa macam Jumaat minggu lepas tu semalam je. Itu juga petanda akhir zaman. Masa ini diasakan semakin singkat. Semakin cepat masa berlalu, semakin dekat kita dengan kematian.

Aku tertanya-tanya kepada diri aku, adakah aku menggunakan masa selama ini dengan baik?

Hari ini, insyAllah aku akan balik kampung. Sampai hari Selasa. Lepas ni, rasanya kerap kot balik kampung sebab kakak kat sana.

Aku ajak mak pergi Matrikulasi Selangor. Alasan aku, nak tengok Syikin. Aku baru tahu, yang 'dia' ada kat sana. Ya Allah, aku mohon aku tak mahu jumpa dia, aku hanya ingin melawat tempat itu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...