Wednesday, June 16, 2010

Saya Simple Saja.

Ada yang menegur aku, asyik pakai tudung yang sama je. Aku tak de tudung lain ke?

Hihi, memang aku asyik pakai tudung yang sama ja.

Ada, tudung lain.

Tapi aku suka pakai tudung yang aku selalu pakai.

Dah selesa.

Aku mungkin dah ketinggalan zaman kot, orang lain pakai tudung, err tudung yang keras kat depan tu. Apa nama tudung tu??

Yang popular sekarang ni, selendang.

Huh, ikut fesyen Yunna la kan.

Aku tak minat lah nak pakai tudung berpesen-pesen ni.

Tudung aku just serlung je.

Tapi tudung bawal.

Kalau aku rajin, aku jahit.

Malas nak berpin-pin ni.

Aku tahu, aku pakai macam mana pun, bukan cantik pun.

Haha. Aku tak kisah la.

*Kecantikan boleh ditunjuk kepada suami sahaja.


Usahlah memandang semua dengan pandangan mata semata-mata,
tetapi pandanglah dengan pandangan mata hati..
kita bukan saja dapat melihatNya dimana-mana
tetapi dapat merasa rahmat kurniaanNya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...