Tuesday, July 20, 2010

Tahniah, Nurul Huda Mohd Habibullah menang!

Pada hari Ahad yang lalu,

Spell-it-right kat perlis diadakan.

Memang aku nak pergi, al maklumlah nak tengok kawan aku lawan

semua budak form 3 yang masuk.
tapi aku ada tusen, so tak pegi lah.

Alhamdulillah, wakil daripada sekolah kami menang!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yahooooooooooooooooooooooooooooooooo<---mcm 2="" 3.="" a="" aku="" bangga="" best="" dapat="" duk="" f3="" href="http://3.bp.blogspot.com/_PRuJt7Bsf8k/TEWFMJdz-LI/AAAAAAAAA1U/hdHoibEGDHI/s1600/38450_141890872504384_100000504176956_359017_2752122_n.jpg" kalah..huahuhuhuhaaahuhuaa..="" kami="" kluster="" la="" menang="" mrsm.="" musuh="" no.="" no1="" no="" onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" plak="" pun="" sebab="" sekolah="" tuh="" yg="">
Haa, Huda yang duduk tuh. Mesti la, takkan yg berdiri plak.

Haaa, waktu ni, depa dua tengah lawan, nak tentukan sapa no 2 ngan 3. Lawan sampai 11 round. Aku tahu pun sebab kawan aku cerita lah. Yang laki ni, abang kepada kawan kami jugak. Abang Jiha.
Tudia, wajah wajah juara.
Gambar-gambar ni, aku amik daripada facebook huda.

*Huda, takkan xmau buat kenduri kot

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...