Sunday, April 25, 2010

Tolong!! Jangan Ganggu Hidup Aku.

"Aku rimas, Aku geli, Aku menyampah,"

Adeh, siang tadi kan, Cik Noni merupakan pengemas rumah aku setiap hari Ahad datang seperti biasa. Hari ni, mak aku suruh dia kemas almari yang kat belakang tu ada tikuis. Nasib baiklah, aku pergi tuisyen. Kalau tak, blueeeeeeeeeeeeeeeek nak termunta aku.

Dalam perjalanan balik ke ruma, mak aku bagitau yang kat belakang almari tu ada empat..E.M.P.A.T!!!!!4 ekor tikus. Adeh, nak pengsan aku mendengarnya. Tak aman tau tak ada tikus banyak. Dah la GELI GELEMAN!!!!!

Pastu, aku balik. Waktu tu tengah kemas skit. Cik Noni bagi aku plastik putih yang diikit. Aku pun, apa ni? Aku tak tahu. So, aku pun bukak plastik tu. Nak tau ada apa?????Ada tikus!!!!!MAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku jerit tak sangga. Betapa gelinya tau tak!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...