Tuesday, May 04, 2010

Eksaitetnya Kakak~

UiTM Puncak Alam, OK laa...

Kakak dapat Matrikulasi dengan UiTM. Kakak pilih UiTM. Memang daripada awal lagi, kakak tak mau pi matrikulasi. Matrikulasi yang kakak dapat tu kat Kulim. Alah, sebelah sekolah Faiz je. Kalau pi matrikulasi kan dekat.

Tapi kakak pilih UiTM. UiTM Puncak Alam, punyalah excited kakak kata dia nak pi UiTM tu. Yelah, rasanya jauh jugak tu. Kat Selangor.

Alasan yang kakak bagi
1. Matrikulasi daftar 10 Mei. Terlalu awal.

2. Kalau pergi UiTM, sekurang-kurangnya dah tahu nak ke universiti mana. Kalau matrikulasi, tak tahu lagi.

Mak kata. Eloklah, dekat dengan rumah cik dong (adik mak aku, merangkap bapa saudara aku). Rumah 'cik dong' dekat Puncak Alam.

Lagipun, UiTM tu baru bukak tahun lepas, cantik! Kriteria yang depa ambik kalau nak dapat asasi sains, Biologi, Physics, Chemistry kena dapat A+, A-, A & B+ sahaja. Kira ok lah tu kan.

23 Mei ni pi daftar. Mak nak balik kampung dulu. Emm.. Aku dok soranglah kat rumah sebab 25 ada exam pulak.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...