Friday, May 14, 2010

Geram!!

Bila aku terlalu lembut, orang pijak kepala aku. Bila aku garang, orang takut dengan aku.

Geram. Nak perform hari Selasa ni. Boleh buat endah-tak-endah je pasai latihan. Ish, ish, ish, ni yang buat aku menyampah! Kau tahu tak. Aku dah lama bersabar dengan budak asrama ni, depa bukannya balik pun. Mengada lebih. Mula-mula nak mandilah. Orang lain yang duduk asrama pun tak mengada nak mintak balik mandi.

Hari ni pulak, diorang pi keluar outing. Aku dah bagi masa dah, outing pukul 2.00-3.30. Dah la habis kelas awal. Orang lain yang habis kelas lewat pun datang jugak. Tak de masalah pun nak pergi outing. Lepas habis latihan boleh pergi outing jugak.

Memang aku cakap awal-awal la. Diorang memang tak layak amik borang masuk SBP! Bukan tak layak masuk ja, amik borang pun tak layak. Kalau dah tak pandai urus masa sangat.

Esok jagalah korang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...