Wednesday, May 05, 2010

Kenapa yang hodoh dibuang?

"Kenapa perlu membenci yang hodoh?"

Aku ada kawan.
Dia comel.
Semua orang suka berkawan dengannya termasuklah aku.
Aku dengar, dia ada sepupu yang hodoh.
Dia kata dia malu nak mengaku tu sepupu dia.
Orang tanya, dia comel, tapi kenapa sepupu dia hodoh.

Erm, kalau nak dibandingkan, aku lagi hodoh dengan sepupu aku. Tambah tambah pulak aku ni gemok. Tapi aku rasa sepupu aku tak pernah pulak membezakan yang hodoh dan yang cantik.

Ya, kawan kawan aku semuanya comel dan lawa. Kalau pic kat Facebook, tak sah kalau tak de sapa yang tak komen depa tu comel, pastu buat buat tak mengaku pulak dah. Sampai aku tag gambar mereka yang tidak diedit tu, mereka buang tag tu.

Maklumlah, orang comel kan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabung Haji