Wednesday, May 05, 2010

Ok, ikah ikut.

"Ikah, tolong jangan pentingkan diri sendiri"

Aku kena ikut hantar kakak 23hb nanti sebab mak tak de teman bila nak balik nanti. Aku bukan tak mau ikut, kalau aku ikut, maknanya aku tak mai sekolah hari Isnin tu lah kan. Hari Selasa pulak exam.

Tak pelah, tahun ni tak dapat lagilah kehadiran penuh 100%. Aku ingat nak dapat kehadiran penuh 100% setiap tahun. Tak pelah, tahun ni je kan.

Lagipun, dulu kakak pun teman aku pi hantar kat melaka dulu. Hari pertama sekolah pulak tu kakak ponteng. Kakak terlepas RM150 (duit PMR 9A) sebab pi ambik aku balik. Tak dak pun kakak merungut.

Kali ni, aku pulak teman kakak. Alah, tak fail la kalau tak mai sekolah satu hari.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...